pondělí 4. srpna 2014

FLORIDA HAUL VIDEO 2014! Nákupy v Americe

Zdravím všechny, rozhodla jsem se pro vás udělat rovnou video, co jsem si tu nakoupila. :-)) Dost často a ráda koukám na takový videa na YT, tak jsem si řekla že by bylo zajímavý udělat něco takovýho.. Je to moje úplně první video kde něco představuji, kde mluvím a tak to prosím neberte moc vážně :-D.  Tohle je první část videa, druhou přidám co nejdřív.:-)
Na Floridě jsem s přítelem u jeho mamky na prázdninách, měsíc a půl. Na všechny věci ve videu jsem si vydělávala všelijakými brigády ještě před Floridou. Značka Victoria's Secret se mi vždycky líbila, ale nikdy jsem nebyla v kamenným obchodě. Tady jsou kamenný obchody skoro všude v nějakých větších nákupních centrech. A mají tu i docela slevy.. Teď už si snad dovedete představit, proč mám z této značky spousta věcí.. Asi narovinu, nechci působit ve videu jako nějaká rozmazlená fiflenka, proto vše píši tak jak je. Děkuji za shlédnutí a komentáře!:-).  V.


Doporučuji v HD!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)