sobota 2. srpna 2014

Vacation in USA + (shopping - Target etc.)

Ahojky všem,
jak už jsem psala na blogu, jsem přes prázdniny v Americe, přesněji na Floridě v St. Petersburgu. Letěla jsem sem na měsíc a půl, teď už mi zbývá méně než 14 dní... Hrozně moc to uteklo ale moc jsem si to užila a ještě určitě užiji. Už jsem byla párkrát nakupovat a tak sem přidám nějaké posty co jsem tu ulovila :-)))  A samozřejmě spouusta fotek :-)) Enjoy!!



                                                                                                                                    V.

eos balzámky, secret, baby lips.. nevěděla jsem po čem šáhnout dřív.. :-D


Nerds - mňamy! takový malinký cukříkatý moc dobrý bonbónky :-D. A Extra Dessert Delights žvejky - hrozně dlouho jim vydrží chuť :-)).


Sushi


Udělala jsem si radost :-3


Goldfish - velmi známé v Americe a moc dobré :-).


 Tak roztomilé!


Nákupy..  (fotky co jsem si koupila sem dám později)


A další..



V Targetu ...

2 komentáře:

  1. Ja som sa pred nedávnom tiež vrátila z USA! :) Teším sa už na tvoje fotky :) V USA sa najlepšie nakupuje <33

    OdpovědětVymazat
  2. V USA mají nejlepší věci na světě! Eos balzámky a baby lips ti moc závidím :). Tak si to tam ještě těch 14 dní užij a těším se na fotky!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)