středa 6. srpna 2014

Kosmetické produkty EOS ♥ recenze - lip balm, shave cream, hand lotion

Zdravím všechny na blogu,
dneska jsem si pro vás připravila recenzi na kosmetické produkty od značky EOS.




Značku EOS jsem poprvé objevila tak 2 roky zpátky, kdy jsem viděla holky na internetu, jak o ní píší samá pozitiva. Konkrétně na EOS lipbalm - ten už mi lákal sám o sobě svým balením.



Roztomilé vajíčko, snadno uchopitelné, s hladkým povrchem a uvnitř sladký balzámek, který skvěle hydratuje rty po delší dobu, okouzlí snad kohokoliv. Já mám s příchutí strawberry sorbet, a ten je zároveň mým favoritem. Vůni má jahodovou, připomíná mi ovocné bonbóny. Vydrží překvapivě dlouho, jak v balení, tak na rtech. Za mě 10/10.



EOS shave cream - Tento holicí krém jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, ale v Česku jsem neměla možnost. Objevila jsem ho v Americe v Targetu, kde jsem si ho hned koupila abych ho mohla vyzkoušet.
Hladký povrch, dobře uchopitelný, ale překvapivě docela těžký.. Účinky má ale perfektní. Já mám s příchutí pomegranate raspberry, voní úžasně, a holí se s ním ještě lépe. Můžete se s ním holit jak na sucho, tak ve sprše. Vůně přetrvává po holení docela dlouho, ale hlavně - takhle hebké nohy jsem snad po žádném jiném přípravku neměla :-). Za mě 10/10.


A jako poslední tu mám EOS handlotion berry blossom - krém na ruce. Upřímně, čekala jsem větší balení, ale z druhé stránky je to praktické. V zimě moje ruce vyžadují zvláštní péči, a tak tenhle krém budu nosit všude v kabelce, a nezabere ani tolik místa. Jako u ostatních eosů ani u tohohle vás nepřekvapí hladký povrch. Dobře se drží a má praktické balení. Vůně je také pěkná, příjde mi dost podobná jako u balzámku strawberry sorbet, jen možná o malinko intenzivější. Splňuje hydrataci jakou by dobrý krém na ruce splňovat měl. Za mě 9/10.

Jaké máte Vy zkušenosti s touto značkou? Líbila se Vám recenze?    V. 

10 komentářů:

  1. Páči sa mi ten balsam na pery. Vyzerá lákavo :)

    Beauty Bubble

    OdpovědětVymazat
  2. Já znám od EOS jen ty balzámky, a ten jako máš ty "strawberry sorbet" si hodně chválí. Chtěla jsem si ho objednat, ale přišlo mi drahé dávat 200 Kč za balzám i s poštovným :). Ale někdy kdybych ho viděla levněji určitě bych neváhala a koupila!

    OdpovědětVymazat
  3. majú boží design..ja by som si to kúpila už len kvôli tomu:D

    OdpovědětVymazat
  4. ten balzám jsem chtela vyzkouset :)

    OdpovědětVymazat
  5. vyzerá to lákavo:), ja som skúšala zatiaľ len balzámy tejto značky a nejak ma nedostali:/

    OdpovědětVymazat
  6. Ten balzám mám a je skelý <3 Musím povedať, že všetky produkty od eos vyzerajú lákavo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zní to super, ale zatím s touto značkou nemám zkušenosti. Jaké produkt máš od nich nejraději? :)
    Jinak dávám follow, a budu ráda, kdyby ses podívala na můj blog a pokud by se ti líbil, tak mi dala odběr. :)

    aNOVAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejraději mám tyhle 3 produkty :-)) nejkrasnejs voní :-))

      Vymazat
  8. "Splňuje hydrataci jakou by dobrý krém na ruce splňovat měl. Za mě 9/10."

    Tak to by tá ruka, ktorá ten "dobrý krém" drží na fotke, mala vyzerat podstatne inak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, ale nemůžu za to, že trpím na suchou pokožku. Bohužel nejsem ten typ, co se maže krémy každý den pro zhydratovanou pokožku. Když jsem dělala recenzi na tento krém, nikde není psáno, kdy naposled jsem jej použila. ;-) Hlavně že soudíš podle fotky.

      Vymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)