středa 4. září 2013

NEW IN!

Hezký večer všem :-) Dneska jenom takový malý haul věcí, které jsem si dneska pořídila v Plaze. :-) Myslím si, že jsou to moc pěkné kousky, jsem moc spokojená :-))







"Chubby stick" od Astoru - viděla jsem jí u spousta bloggerek na blogu, a moc si to chválily, tak jsem si jí taky pořídila v Rossmanu :-)) Moc mi vyhovuje, má krásnou barvičku, náádherně voní, hydratuje a splňuje vše, co jsem od ní očekávala. :-)



Šátek z H&M - desně dlouho jsem tam po něm koukala, líbil se mi moc a připomínal mi styl "Hermes". Nakonec jsem si ho musela jít koupit :-). 250 ,-


Úžasný tílko z Camaieu :-)) Tahle růžová mě opravdu přesvědčila. Musím říct, že jsem za poslední dobu snad nic růžového na sebe nevzala, ani nekoupila.. Žádné růžové tričko ani tílko jsem snad v poslední době ani v šatníku neměla.. Ale tohle jsem prostě musela mít, myslím, že mi ta barvička sluší :-) Bylo ve slevě - z 500,- na 250,-!! (Je trošku neonovější ve skutečnosti než na fotce)



a bonbónkyy :-))







Udělali jste si v poslední době radost něčím Vy? :-)) V.

6 komentářů:

  1. Super veci si si kúpila, páči sa mi to ružové tielko :))
    a dala by som si bonbónky! :D
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvěle jsi pokoupila kočko:-)! Strašně se mi líbí to růžové tílko, je opravdu božské♥
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věcičky náhodou:) Taky by mi udělaly radost:) Jen já nikdy za šátek nedám 250:D Přijde mi to dost no :-). Chtěla bych být taky tak hezká z profilu! Ale můj "krásný" nos mi to kazí:D.

    Byla jsi u mě nominovaná na Liebster blog award:-)).
    http://caatherines.blogspot.cz/2013/09/liebster-blog-award-01.html

    OdpovědětVymazat
  4. Tílko je krásné ;) A nimm2 mám také moc ráda ;)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)