pátek 13. září 2013

3 HEALTHY SNACKS TIPS ♥ - 3 ZDRAVÉ SVAČINKY

Přeji všem hezké odpoledne, dneska mám pro vás článek na 3 zdravé svačinky/ snídaně. :-) Přišlo období nemocí a to bych nebyla já, abych aspoň tu pořádnou rýmu taky od někoho nechytla. Každopádně jsem si pro Vás připravila tento článek, poslední měsíc se snažím jíst velmi zdravě a nejíst moc sladké ani tučné(hlavně čokolády, bonbóny, fastfood..), a musím říct, že je to na váze opravdu znát. Dělám si svačiny a obědy do školy (dřív jsem si kupovala ke svačině různé zapečené pizza rohlíky) a teď, mi stačí jen nějaké ovoce, které si přidám třeba do bílého jogurtu.. tip: bilá activia s bebe sušenkami + malá broskev. :-) K obědu mi stačí cottage sýr s krekry ( tip: krekry místo pečiva :-)) a zeleninou, nebo kukuřice s celozrnou kaiserkou a rajčetem, nebo spousta dalšího, snažím se dělat si pokaždé něco jiného, možná na to bude i článěk :-). Snažím si to dělat dietní ale přesto chutné. Jím menší porce a opravdu je to na té váze znát! :-)) Ráno si dopřávám sladké snídaně, buď to, co vidíte tady na fotkách nebo obyčejné bebe sušenky s kafem a k večeru třeba nějakou polívku. :-))








1.  Miluji tuhle svačinku! :-) To si beru někdy i k obědu do školy. Moc mi cottage chutná a na fotce máte dva typy, které mi chutnají nejvíc! :-)







2. Broskve s bílým jogurtem a musli









3. Ovocný salátek s mini bebe sušenkami :-)






Líbí se Vám takové články? :-)) Co snídáte a svačíte Vy?    V.

4 komentáře:

  1. presne takéto papanie mávam aj ja :) milujem nejaké mussli s jogurtom a cottage mám tiež každodenne :) mňam mňam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to největší dobrůtka, strašně mi to chutná :D :))

      Vymazat
  2. Furt jim takove 'zdrave' věci :D. ale nejlepsi jsou celozrne chleby s jogurtovou polevou mnam:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem snad ještě neměla :-) Ale určitě věřím že jsou dobré :P :)

      Vymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)