pondělí 2. září 2013

BACK TO SCHOOL 2013! + NEW IN

Ahojkyy, jaký byl váš dnešní den ve škole? U mně to celkem šlo, ta jedna hodina se dneska ještě dala přežít, zítra už to bohužel bude horší.. Dneska jsem byla nakupovat v Tescu školní potřeby, jelikož jsem se k tomu ještě nedostala a už bylo na čase.. :-D Tak, tady máte nějaké fotky. :-))








Gumy se slonama, příjdou mi nejlepší. :-)


Gelovky, zvýrazňovače a propisky!


Kráásný sešit do kterého si budu zapisovat s radostí! :-)


Ořezávátko, štítky, kružítko - lepší než přesně tohle jsem ještě neměla :-)


Bloček Esprit :-))


Pak ještě pár jiných bločků, s puntíkama a s motýlkama :-))





A další legíny :-D Jsou ale opravdu úžasný :-)) z F&F

10 komentářů:

  1. Jsi můj člověk, taky si vždycky nakoupím do školy samé kravinky:D Hlavně co nejvíce barevně! Letos ještě nevím, co a jak nakoupím. Ještě do školy zbývá několik dnů:-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :-)) Bez barviček ani ránu. To mně už škola bohužel začala, a od zítřka začíná normální rozvrh - 7 hodin :-(

      Vymazat
  2. Pěkná výbavička! :) Tak hlavně, když se ti do té školy bude chodit radostněji :))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne zošity a pomôcky si si kúpila, to bude radosť študovať! :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na ty legíny jsi mě docela nalákala:-)! Jinak jak já tohle nakupování do školy miluji:-D, první týden mám vždy vše vzorně obalené, nadepsané, v pouzdře poskládané a pak:-O. Jojo střední mi bude asi nějaký čas chybit, teď jsem docela zvědavá, co mě čeká na vysoké:-). Mimochodem skvělý článek, takové čtu nejradši:-)
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendulko děkuji moc! :-)* Jojo, já také, všechno urovnané, a pak všechno naopak.. Tak to se máš, že už máš střední za sebou :-)) Přeju ať ti to na vysoké vyjde! :-))

      Vymazat
  5. Týjooo!Skvělý blog!
    Miluju nakupování věcí do školy :D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)