úterý 22. dubna 2014

My wishlist to US

Ahojky všem, omlouvám se za delší nepřítomnost, byla jsem dost zaneprázdněná a na blog nezbyl čas.. Opět bych chtěla začít blogovat! :-) Mám spousta novinek, za tu dobu co jsem tu nebyla se stalo tolik věcí. Jedna z novinek je, že se chystám do US, tak bych sem chtěla odtamtud přidávat příspěvky, a mít tenhle blog prostě jako takový deníček:-)).
Dneska jsem si tak pohrávala s wishlistem, až jsem se rozhodla, že ho dám sem na blog a že mi porádíte, co ještě bych mohla do wishlistu přidat. :-) Všem jsem vděčná za každičký komentář!  :-)

V.♥



my wishlist




Black evening skirt
$30 - newlook.com




Nike athletic shoes
zappos.com


Converse sneaker
nordstrom.com


Victoria s Secret PINK pocket bag
victoriassecret.com



Guess bracelet
fashion.ebay.com



Eos lip treatment
target.com



Topshop body moisturizer
$13 - topshop.com


Topshop body moisturizer
$13 - topshop.com


Victoria s Secret beauty product
victoriassecret.com


Scented jar candle
$34 - yankeecandle.co.uk



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)