sobota 20. července 2013

OOTD + dinner time

Ahojky všem 
Dneska jen takový krátký článek, můj outfit + co jsem dneska měla k večeři :-). Obojí pro inspiraci :-)). Jinak jak si teď užíváte prázdniny? Venku je moc hezky, já jsem neustále někde u vody nebo se opaluju :-D. Zítra se chystám na pouť s kámoškou, a od příštího týdne opět brigáda - točení zmrzliny :-)). Co Vy? Máte nějakou brigádu teď přes prázdniny? 





boty - Converse, šortky - H&M, top - New Yorker, hodinky - Promod





1. Brokolicová polévka s petrželkou
2. Tatarák
3. Celozrné krekry
4. Rajčatový salát s octem a petrželkou

Mňam. Taky máte tak rádi tatarák jako já? :-)            



Veru 

6 komentářů:

  1. Tatarák přímo miluju:-). Jinak moc hezký outfit:-), co se týče brigády, tak celé prázdniny také brigádničím:-).
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny blog máš, veľmi ma zaujal tak som nová čitateľka :)
    ja tiež brigádničim, veľmi pekné nechty na prvej fotke! :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  3. vááu to jídlo.. mňam mňam ^.^
    ale nejkrásnější máš ty nehty :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)