středa 17. července 2013

17. 7. 2013

Ahojky všem, dneska jen takový krátký článek jak jsem si dnešní den užila.
Opalování, opalování, opalování :-D. Četla jsem si a poslouchala písničky.
Byla jsem si pro výplatu, takže další penízky do prasátka na mého vysněného miláčka.♥ joo
Chystám se dělat nějaké zajímavé články, ale nevím co by jste ocenili nejvíce - jestli nějaké outfity, recenze, DIY, makeup tutoriály, videa, účesy,hauly.. je tak moc možností.. byla bych moc ráda, kdybyste mi sdělili do komentářů co byste tu chtěli mít, pokud tento blog navštěvujete rádi :-) Děkuji mým čtenářům i těm, co si k mému blogu najdou cestu





Veru 

6 komentářů:

  1. Jsi moc krásná:-) Když se na tebe dívám, tak si říkám, proč jsem šla do hnědé :-D Ale ne, jsem za to moc ráda. Blond bych být už nechtěla. A jinak dávej si sem články, které tě baví psát. Já píšu podle své nálady:-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  2. sa podobas na Nat z beautymanners :) kocka si!


    Inak uz len posledne 3 dni SUMMER giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se těším na všechny články, které chystáš:-). Jsem tu u tebe poprvé a tvůj blog se mi moc líbí a opravdu mě zaujal, takže follow you :-)!
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Elle mám taky (ale už vyšlo i nové, tak si ho pak kup, je to skvělé číslo opět), mobil mám podobnej, a nedávno jsem si koipila nude lak :)) bože, náhoda :D

    MiA from youngchick.blogspot.com ♥

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)