úterý 30. července 2013

Favourite parfumes. ♥

Ahojky, dneska jsem se rozhodla, že vám ukážu sbírku mých oblíbených voňavek/parfémů. A taky mám takovou menší novinku - konečně mám to co jsem si tak dlouho přála - zrcadlovku! Zasloužila jsem si jí častým chozením na brigádu, hodně jsem zželela veškerou kosmetiku i oblečení, má peněženka teď opravdu ztratila na hodnotě, takže jediný, co mi teď zbývá, chodit dále na brigádu :-D. Ta zrcadlovka ale rozhodně stála za to. Dělá dost kvalitní fotky, a i videa ve full HD.. Jsem z ní jednoznačně stále unešená a to je taky důvod, proč jsem sem dlouho nepřispívala - študovala jsem si návod, fotila, pak přijela kámoška z Prahy, no a zkrátka vůbec nebyl čas na blogování.. Tak snad vám to teď vynahradím když už mám čím fotit kvalitní fotky. ;-)







1. Parfém od Juicy Couture

 Viva La Juicy je hodně známý, každýho zaujme nejčastěji svým vzhledem, a to musím říct, že mě teda také. Moc se mi líbí ta mašle a šperk
s písmenem "J" a "couture". Je to pružné, takže se to z toho dá sundat a mít to dokonce jako gumičku! :-) a ten diamantík jako víčko se mi taky líbí :-).
     Vůně mi příjde taková originální, je hodně sladká, i když jak na kom.. na mně teda ano. Když si přivoním k voňavce, moc se mi líbí její vůně - cítím v ní vanilku, nějaké květiny, a karamel..jak píší v popisu.. když si to ale stříknu na sebe, příjde mi až moc sladká..
     A také další věc - výdrž. I přesto že se s ní stříknu třeba 4x, zhruba za 3-4 hodiny na sobě necítím skoro vůbec nic.
    Cenově také není příiš dostupná, stojí myslím kolem 1300,-/50ml. Já tedy kupovala ve slevě přes internet kolem 900,-/40ml.





2. Parfém od Diora J´adore

 V jednu dobu byl mým oblíbeným, má zvláštní vůni - někdo v něm cítí citrusy, ale já tedy   vůbec ne. Vůně mi přijde sladká, květinová, trošku něčím natrpklá.


 


3. BECKHAM - intimately

Opět docela sladká spíše mýdlová vůně, když se rozleží, je příjemná, jinak může působit těžce.. dlouho vydrží :-).




4. Tommy Hilfiger - Tommy girl
Vůně mi příjde květinová, trpká, vůbec není sladká, působí spíše svěže :-).




 5. Parfém od Gucciho - Flora

Tak tohle je snad můj nejoblíbenější parfém :-) Moc jsem si zamilovala jeho vůni, je moc příjemná. Taková svěží, květinová ne moc sladká.. tu vůni si musíte jít očuchat! :-)



 A to už je spokojená Verunka s její vysněnou zrcadlovkou :-D :-)).



Tak mi příjde, že jsem vám udělala takovou spíš menší recenzi na mé parfémy :-D Snad se vám bude líbit :-) Jaký máte vy nejoblíbenější parfém? :-)



-

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)