čtvrtek 1. srpna 2013

new in + random photos

Zdravím, dneska mám pro vás takový "menší haul" z mého dnešního nákupu. Dneska byl krásný den a sluníčko pěkně pálilo. Mám spouusta fotek ale část mi jich naneštěstí zůstala v maminy notebooku, který jakousi náhodou zrovna přestal spolupracovat. Část z tohoto "haulu" a pár random fotek vám ale ukážu :-).








Obě blůzky jsou z Tally Weijlu, měli tam neskutečný slevy! :-) Vanilkově žlutá je dělaná jako tílko a khaki jako dlouhý rukáv s tím, že si to můžete ohrnout a mít 3/4. :-)




A tady také pozor - Došla mi rtěnka v odstínu 02, hrozně dlouho jsem se chystala jí koupit, protože to byla vlastně skoro jediná rtěnka, kterou jsem používala.. Byla jsem úplně nadšená, když jsem zjistila, že za obě rtěnky dám jen 100,- v Rossmannovi! (Byla tam a ještě pořád je akce 1+1 zdarma na cokoliv od Dermacolu :-) Takže si můžete klidně koupit makeup, nebo stíny, a máte druhé zdarma.)V DM mají přesně tyto rtěnky 150,-/kus.. hodlám se do Rossmana ještě jednou vrátit a koupit si ještě nějaké odstíny, hlavně ten v 02 do zásoby :-). Za 50,-/ kus, a navíc takovouhle rtěnku.. jsem s ní moc spokojená, kreje, drží, a je krémová :-). Ke všemu moc hezky voní a má stylový obal!!

5 komentářů:

  1. ty si taká krásna Verunka :))) blúzky sú veľmi pekné, a na lip seduction pozerám už dlhšie ale dnes som dala prednosť Color Whisperke :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář, Verunko :-). Rtěnky lip seductio moc doporučuji, fakt mají skvělý výběr, vydrží na rtech dlouho, kryjí skvěle a za tu cenu.. :-))

      Vymazat
  2. Jsi krásnáá:)
    A koupila sis krásný košilky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta žlutá košile se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)