pondělí 15. července 2013

Dovolená a jiné maličkosti.

Ahojky všem! Nejprve bych se chtěla omluvit, nebyla jsem tu z důvodu zaneprázdnění, měla jsem moc školy, brigády, a nějak jsem prostě nestíhala vymýšlet články sem na blog.. Teď o prázninách by to mělo být jiné, těště se na recenze a na hauly z nákupů :).
Šetřím si teď na vysněnou zrcadlovku Canon 600D, takže budou i fotky ve výborné kvalitě :-).
Akorát jsem se vrátila z Chorvatska - Orebiče. Je to tam překrásné, přidávám pár fotek focených přímo mým vysněným zrcadlem, který vlastní tátovo kamarád, byla jsem u moře s rodinou mou i tátovo kamaráda :-) Nejradši bych tam zůstala!
Kde trávíte prázdniny Vy? :-)


Kukuřice :-) Je to už skoro tradice, že pokaždé když jedeme do Chorvatska si jí alespoň jednou koupím :-).







S bráškou Šimonkem. Je to zlatíčko :-).





Dělají tam nejlepší zmrzlinu! Obrovské kopečky! Nejvíc mi tam chutnala příchuť "nutela" "jahoda" a "zelené jablko" :-) Cukrárna se jmenuje OÁZA.


Tyhle skittlesky jsem u nás v ČR v Plzni nikde neviděla, tak jsem si je musela koupit :-). A musím říct že jsou výborný! Miluju meloun, a v tomhle balíčku jsou i melounový! :)


Boží fotka :-) Před OÁZOU.






7 komentářů:

  1. jeeej Veroni, nedávno som na teba myslela, že čo sa deje keď už nebloguješ..som rada že si späť :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zase moc potěšil tvůj komentář! :-) Já už si říkala že na mě všichni zapomněli a vůbec jsem nečekala takhle hezké komentáře.. Děkuji Veru! :)

      Vymazat
  2. Jsi prostě kráska:-), super fotky!
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)