středa 6. února 2013

OOTD + moje zdravá svačinka! + ostatní

Ahojky! Dneska takový neobvyklý outfit dne, chtěla jsem fotit venku, ale zrcadlovka nechtěla zaostřovat :/ zrovna když bylo venku tak krásně.. Naštěstí jsem předtím stihla nafotit pár fotek, tak můžu něco z toho ukázat.. :-) A taky pár "novinek"..  * Ode dneška přesně za týden se chystám na "konkurz" roztleskávaček, tak držte palečky! :-) * Zítra mám svátek, tak už se těším jestli něco dostanu :-)) *





tričko - Orsay, bundička - Pimkie, kalhoty - Tally Weijl, boty - Converse, 
 



Nejlepší musli který jsem kdy jedla! :-)





A tenhle čajíček je můj nejoblíbenější :-). Piju ho celou zimu!! :-)

Co u vás? Něco nového? :-))

13 komentářů:

  1. Verunko,tak všetko najlepšie prajem :) ja už som to svoje meno oslávila v pondelok :) nech si šťastná a zdravá, a ostatné príde samé :) Držím place na konkurze,určite im to tam ukážeš :) Ten čajík mám aj ja veľmi rada, a tiež mi vždy padne celá šnúrka do pohára :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc, jsi zlato! :-) V tom případě přeju i já tobě, opožděně :-)

      Vymazat
  2. converse <3 a předem přeji vše nejlepší k svátku :))

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo, že ti v těch teniskách nebyla zima!..ok zním trochu jako moje babička, ale já se drkotám i v zimních botách :D :) .. a svačinka vypadá moc chutně :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsi do nich dám teplé ponožky, jsou to ty nejskvělejší a nejpohodlnější boty :-)) Někdy si je beru i když padá sníh .. :D

      Vymazat
  4. Ten čajín taky miluju..Fruit Kiss :)...posedlost zimy, máš pravdu.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojda.! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. tak ať ke svátku se ti pštěstí na tom konkurzu ;)
    jinak skvělé fotky.. a sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)