úterý 16. července 2013

Kosmetické produkty bez kterých se v létě neobejdu.

Ahojky všem <3

Dneska mám pro vás článek o produktech, které v létě používám. Používám jich dvojnásobně víc, přece jenom mám více vysušenou pokožku a "ochranu" potřebuje mé tělo, pleť i vlasy.
Proto pro vás mám pár tipů pro inspiraci :-).











Známá maska "Reconstructor" od Aussie. Četla jsem o ní spousta recenzí a rozhodla se, že jí vyzkouším. Tohle je evropské vydání, někde jsem četla, že to americké má trochu jiné složení (?), a i obal (fialový). Nemohu posoudit jestli je to americké lepší, každopádně mi tenhle produkt vyhovuje :-). Mám po něm krásně hebké vlasy (nanáším častěji jen do konečků) a ještě k tomu voní skvěle po žvýkačkách :-). V recenzích jsem se ale i dočetla, že ne každému vyhovoval.. Někomu se po tom dokonce cuchaly vlasy, a někomu to dokonce smrdělo. :-D Co člověk, to názor.. každému vyhovuje něco jiného.. Mým vlasům vyhovuje, takže za mě ano :-). Masku jsem koupila v Německu v DM, dávala jsem za ní myslím cca 8 euro.


Můj nejoblíbenější šampon, kráásně voní! A mám po něm hebké vlasy :-) A stojí cca 50 korun, páráda!


Balzámky od EOSu - recenze ZDE
Lipsmacker (z Německa) - obsahuje SPF15,  příjde mi skvělý, krásně zvláční rty a dobře drží, nelepí, je voňavý a má sladkou chuť :D Měla jsem ho u moře :-) Koupila jsem v Německu v Douglasu, cca 2 eura :-)
Bubblegum lipscrub z Lushe - Pomáhá mi když mám popraskané rty :-) Natřu se jím a přesto si dám nějaký balzámek.




A další můj favorit.. Když byla akce v Rossmanu koupila jsem si tenhle deodorant společně s řasenkou od ASTORu. Mám ho ani ne měsíc a už skoro není.. zamilovala jsem si tu vůni! Připomíná mi vanilku, květiny a je takový hodně svěží. Doporučuji vyzkoušet! Zrovna teď mají tu samou akci ale v DM za 250,- řasenku i s voňavkou, no nekupte to :-)


Olejíček od Garnieru. Moc hezky voní! Dobře chrání a dobře se po něm opaluje, mně vyhovuje. :-)


Opalovací krém, dobře chrání, voní, vyhovuje mi.


Pleťový krém, kterým se natírám po opalování, nebo když vylezu ze sprchy. Opět úžasně voní a pleť je po něm krásně jemná, nemastí. Četla jsem že někomu tahle vůně připomíná vůni Acqa di gioia od Armaniho :) Určitě stojí za to zkusit.


 Mléko s příchutí kokosu a vanilku :-). Ze začátku jsem mu moc nevěřila, ale je skvělé! Už mám další tubu, a chystám si dokoupit do zásoby, protože je to určitě další limitka která bude za chvíli nahrazena něčím jiným. Je zvláčňující, nelepí, krásně voní, a je ho docela dost, a to stojí pouhých 42 korun!! Opravdu za hubičku :-).



Samoopalovací mléko od Dermacolu. Koupila jsem si jej někdy v květnu, kdy jsem "nutně" potřebovala chytnout barvičku..Musím říct že "barví" celkem dobře. I když to jde trošku do oranžova..Doporučuji se ale mazat s rukavicemi, píšou to i vzadu na obalu, ale nekladou na to takový důraz, tak jsem si řekla, že se namažu bez rukavic..A docela jsem se ráno zděsila, když jsem měla mezi prsty naoranžovělá místa, která nešla pěkně dlouhou dobu dostat dolů.. a to jsem zkoušela drhnout vším možný.. takže opatrně s tímto produktem :-).


 A na závěr další tělové mléko s vůní pomerančů a belgické čokolády :-). Teď ale spíš používám to kokosový, tohle mi svou vůní připomíná vánoce, i když voní moc hezky.

 Jaké jsou Vaše nejoblíbenější  produkty teď v létě?

Veru <3

2 komentáře:

  1. Skvělé věcičky:-) Já si moc na opalovací přípravky a všelijaké mléka nepotrpím :D
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek:-), chystám podobný. Sama se osobně neobejdu právě bez krému od Garnier, který tu máš uvedený:-). Jinak ten poslední výrobek mě velmi láká, s Dermacolem jsem navíc moc spokojená.
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)