sobota 2. února 2013

New in, marcipan cakes and ME

Ahojky všem! Dneska mám toho pro vás trochu víc, tak snad se bude líbit! :)



Já vím, slíbila jsem si, že si zas dlouho nic nekoupím, ale když jsou ty slevy, tomuhle jsem nemohla odolat! Přesně ty kalhoty které jsem chtěla, jsem pořídila v Tally Weijlu za neuvěřitelných 250,-!! Dále jsem byla v Rossmanu a i pudr i lak na nehty byly za 29,-!! U essence mají velký slevy! I makeup jsem tam viděla jenom za 29,-! Vše za 29,-!




Maminka dělá marcipánový dortíky na zakázku, tak jsem vám vyfotila jaký dělala dneska. :) Dělá třeba i různý známý kreslený postavičky, cokoliv, takže sem někdy vložím foto i těch. :) Jinak její webová stránka : TADY


A další :) trošku rozmazaný ://


 A tenhle dortík dělala jenom tak, pro mě a kámarádku co u nás spala :)) Byl výborný!



 
S Natálkou :) Měli jsme takovou menší holčičí party, hlavně škrášlovací studio.



Meli jsme skvělou náladu! Až jsme z toho dělali rozmazaný fotky!



A jedna aktuální, mobílková .. :))


Co vy?? Jaký byl váš týden?? :)



10 komentářů:

  1. Je nádherné dortíky!:) A ty slevy paráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten dort pro nás byl VÝBORNÝ :)) ještě teď se mi sbíhají sliny :* -Natálka-

    OdpovědětVymazat
  3. do rossmannu se dostanu v úterý, tak snad tam na mě ty slevy počkají :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mamča je moc šikovná, ty dorty jsou nádherné. :)
    Fotky jsou sice rozmazané, ale i tak vám to sluší. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! A to navíc nepatří mezi její nejlepší :) Dělá mnohem krásnější!

      Vymazat
  5. krásne tortičky :) aj na mňa dnes čakajú dve u maminy,tak sa teším :) a pristane ti to ako vždy :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj zvu tě na mou soutěž o výrobky Oriflame!
    http://thesimonablog.blogspot.cz/2013/01/soutez-o-vyrobky-oriflame_31.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásný :)) A tobě to zase hrozně sekne :) Jinak maminku bych si nejradši někdy půjčila O:-) :D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)