pátek 25. ledna 2013

Haircare, vše co používám na své vlasy ♥

Ahoj všem! Tak mám za sebou další náročný týden, poslední dobou jsem čím dál víc zaneprázněná, navíc mám konverzace z angličtiny, učení-klasika a do toho se chystám chodit do nějakého fitness centra abych si nějak tu postavu do léta udržela.
No nic, zpátky ke článku.. Často si kulmuji a někdy i žehlím(i když to nemám moc zapotřebí, mám je rovné od přírody) svoje vlasy. Používám na ně různé přípravky a jaké přesně se dozvíte dále.



Žehlička od Remingtonu, mám jí asi 2. rokem, na balení měla napsáno "sleek & curl" a opravdu i celkem slušně natáčí, já jednu dobu dost často touhle žehličkou natáčela své vlásky, ale měla jsem je po tom děsně suchý a i zničený celkem. Hlavní důvod byl ale to, že jsem si je natáčela opravdu často, párkrát myslím natáčení s ní neuškodí a navíc to vypadá moc pěkně :). A v žehlení také splňuje svoji funkci.



Kulma Philips, mám jí 1. rokem, a musím říct, že na to kolik mě stála, je skvělá..Skvěle natočí, nepálí zas tak vlasy a má tam kovový držáček. Nemám nic co bych jí vytkla.


Co se týče ochraných sprejů, já používám tento. Nejsem si jistá, zda-li opravdu pomáhá, každopádně to při každém žehlení/kulmování používám. Navíc to má moc pěknou vůni.


 Sprej na vlasy od Wellaflex - Podle mě neslepuje, a skvěle drží vlasy.



Šampón a maska na vlasy - Obyčejné z drogerky. Ale i tak jsou skvělý. Šampón má moc hezkou vůni a masku na vlasy používám jako kondicionér, každý den si to dávám do konečků a pak je mám krásně hladké. Doporučuji nedávat moc často až k hlavě pokud nechcete, aby vlásky vypadaly jak týden neumyté.. Dost to mastí podle mě, ale také každý máme jiné vlasy, a tak to může na každýho působit jinak.





:D Nuda vítězí! Alespoň momentálně. Co vy? Těšíte se na víkend? Jaký byl váš týden? - V.

5 komentářů:

  1. Já se teď probudila a myslela jsem, že je neděle. Uff krásný to překvapení :D Jinak také používám laky od Wellaflex :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by byla nepříjemná představa :D Jsem tak ráda za sobotu! :D

      Vymazat
  2. Hezká článek. Vlásky máš krásné :-) Barvíš, melíruješ nebo jsi přírodní blondýnka? :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, bohužel přírodní blondýnka nejsem, mám tu dokonce někde článek o mé proměně :) tady
      http://fashionbeautycollection.blogspot.cz/2012/08/promena-z-hnede-na-blond.html
      Teď už mám takovou svetlounkou blond, a střídám odbarvování s melírováním, to odbarvování je ale děsný záhul na vlasy, a tak se snažím přejít jen na to melírování :).

      Vymazat
  3. máš naozaj krásne vlasy! vidieť že sa o ne staráš :) a blond ti idú určite viac ako prirodzené hnedé :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)