sobota 12. ledna 2013

Wishlist 2013.

Zdravím, spousta z vás si určitě dělá představu o tom, co si koupí v roce 2013 za naspořené nebo i zatím nenaspořené penízky.. Já v tom mám už teď jasno. Taky je mi ale jasné, že za měsíc budu chtít zase něco dalšího  a tak toho bude čím dál víc a víc až z tohohle wishlistu budu muset něco vyřadit.. V dubnu budu chodit na brigádu, od dubna přes celé léto, tak si myslím, že bych si tohle mohla dovolit a i si stihnout na všechno naspořit.  Tohle jsou opravdu nejzákladnější věci, které bych chtěla asi nejvíc. Jinak jsem byla včera nakupovat a mám už nafocené některé kousky, které jsem do tohohle wishlistu už nemusela přidávat :-) Článek o tom bude zítra. :-)



 1. Šedivé kalhoty - Šedivé ještě nemám ale moc bych chtěla, přemýšlím o tom že si je koupím v Tally Weijlu.
 2. Canon eos 600D - Podle mě skvělá zrcadlovka, už jsem měla možnost s ní zacházet, má dost kvalitní fotky a dá se nahrávat videa ve full HD, což je super!
 3. Kabelka - Její obrázek jsem nemohla najít, každopádně jsem našla dost podobnou, akorát se liší v barvě - chtěla bych jí ve světle hnědé. Už jí mám i vyhlídnutou - v Pimkie!
 4. Voňavka JUICY COUTURE la fleur - Na první pohled mě totálně zaujala svým vzhledem - ale voní možná ještě líp než vypadá! V douglasu jsem si odstříkla na papírek a pořád si k ní musím čuchat :D Pokaždý voní úplně jinak! Cítím z ní vanilku, růže, karamel, jablka, višně..voní božsky!
 5. Hodinky Michael Kors - Jsou hodně drahé, cena se pohybuje kolem 6-7 tisíc, u těch jediných se bojím že mi nevystačí peníze, ale i tak bych si koupila nějaké jiné, třeba od DKNY, tam je mají levnější a stejně krásné :-).

Co Vy a Váš wishlist do roku 2013? Krásný víkend všem!  V.

16 komentářů:

  1. Taky by se mi hodily šedé rifle, sice jedny mám, ale jsou mi už malé... a zrcadlovku bych brala taky:D pěkné věci:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci dupačky a Vansky :D
    Jinak, super wishlist! :)

    OdpovědětVymazat
  3. jaaaaj,paradne vecicky:) kabelka je top :) a fotacik by sa mi tiez zisiel novy..

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tu vůni Juicy couture musím očuchat :) Jinak pěkné věcičky:)


    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ten foťák chci!:):/ A novou kabelku na léto budu určitě potřebovat:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta kabelka vypadá fajnově, díky za tip :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný wishlist, já teď mám jenom boty na wishlistu :)

    OdpovědětVymazat
  8. veľmi pekný wishlist, a foťák patrí tiež do môkjo wishlistu na rok 2013. inač máš veľmi pekný blog, a určite by si zaslúžil viac čitateľov :) som tvoj nový sledovateľ :)

    OdpovědětVymazat
  9. wishlist nachystaný nemám :) ale kabelka z toho tvého nemá chybu!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)