středa 9. ledna 2013

Midnight snack.

Poslední dobou celkem ponocuju, nemůžu spát, musím se učit a čtu si knížky.. Tenhle týden chodím spát kolem 1 a vstávám kolem půl 6.. Teď jsem se zrovna začetla do jedné skvělé knížky od Lauren Conrad - L. A. Candy. Myslím že ti, co často sledují blogy nejenom český, tak možná ví o jakou knížku se jedná. (Pro ty co neví - Jedná se o román, dospívajících dvou dívek, které se přestěhujou do L.A. kde chtějí studovat a prožít spousta dobrodružství.. )Je to zajímavě moderně udělané, doporučuju !:).Právě proto, že se o ní všude píše mi lákalo si jí nejdřív koupit, ale nakonec jsem si jí vypůjčila z knihovny, to jsem  jí měla hned.




-  Udělala jsem si extra kakao a k tomu zvlášť pomeranče s kakaem :D :)

A co vy? V kolik chodíte spát? Čtete teď nějakou dobrou knížku? :)

21 komentářů:

  1. Já už si jí musím fakt konečně koupit!:-D píšu si to na seznam!:) A ať ti to učení leze do hlavy!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to mám celý nějaký přehozený, takže chodím spát tak ve tři. :) A tu knížku jsem ještě nečetla, ale přemýšlela jsem nad tím.

    OdpovědětVymazat
  3. pomaranče s kakaom vyzerajú super, ešte nikdy som ich neskúšala :)
    inak aj by ta zaujimalo aka je naj naj spirala tak recenziu najdes tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/zazrak-s-fleur-de-sante.htm

    OdpovědětVymazat
  4. Tu knížku si chci koupit, ale nevím kdy se k tomu odhodlám! :D
    Ten pomeranč posypaný kakaem mě dostal! :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Já chodím kolem půlnoci a vstávám také o půl 6 ;) No co mám na to říct..vždy se těším na sobotu :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Já naštěstí vstávám o půl 7 ale taky mě to zabíjí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O půl 7 vstávám jen málokdy, když neslyším budík nebo se prostě chci jen vyspat :)

      Vymazat
  7. o přečtení L.A Candy už dlouho přemýšlím, mohla bych se k tomu dokopat.:D

    Ráda bych tě pozvala na mou giveaway!:)
    http://dumspirosper0.blogspot.cz/2013/01/giveaway-01.html

    OdpovědětVymazat
  8. Taky chodím poslední dobou spát pozdě a bohužel teď žádnou knížku nečtu, ale měla bych začít.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  9. LA Candy jsem celkem nedávno darovala kamarádce :)

    OdpovědětVymazat
  10. Většinou chodím spát kolem 1 hodiny ráno, což je hodně špatné, ale bohužel dřív neusnu, protože jsem zaměstnaná čtením (momentálně čtu Lauren Conrad - Beauty) a sledováním beauty videí na Youtube:))) A pokaždé mi dělá společnost horká čokoláda:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :-) a na horké čokoládě jsem celkem závislá, dávám si jí skoro každý den :-)

      Vymazat
  11. Já čtu Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, taky bych to 100% doporučila, jsem do toho zamilovaná!:D Díky za tip, až dočtu ten sirotčinec, tak si určitě přečtu toto, mám ráda takovej typ knížek:)
    ps. přidávám se mezi tvé čtenáře, máš skvělý blog:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem si chtěla přečíst! Děkuju moc, já tebe taky :)

      Vymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)