pátek 18. ledna 2013

New in ♥

Zdravím všechny, nejprve bych se chtěla omluvit, tenhle týden jsem vůbec nestíhala, učila jsem se, dopisovala  testy, psala čtvtletky, no strašný. Na blogování nebyl čas. Každopádně už je to všechno za mnou, teď budu mít víc času tu být s váma. ;-)





 Konečně je moje! Už dlouho jsem věděla, že si jí koupím, ale čekala jsem až objevím opravdu takovou, která bude ta nejlepší a nejhezčí! Presně tahle je moje vysněná. Našla jsem jí v  Pimkie. Je taková světlounce modrá, dokonalá, víc k ní snad psát ani nejde. :)





 




 Jako další jsem zjistila, že vlastně nemám žádnou takovou rtěnku, kterou bych mohla nosit i každý den. Tahle od dermacolu mi maximálně vyhovuje, mám jí v odstínu 02, voní a není to taková "vysušující rtěnka" spíše hydratuje. Navíc má skvělé balení, a za 150 pro mě prostě perfektní. :)










To, kvůli čemu poslední týden přežívám každý den. ♥ :D

Co vy? Jaký jste měli týden? V.

14 komentářů:

  1. velmi pekné vecičky :) ten rúž ma velmi peknú prirodzenú farbu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu rtěnku mám taky:) I tu bundičku mám skoro stejnou, takže skvělé!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem váhala, jestli je to košile nebo bundička, ale vypadá pěkně :-)) Jinak jsi určitě ráda, že už to máš za sebou, viď? :) Gratuluji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, bundička. :)Jé ty jsi hodná, děkuju! Jsem ráda a moc, vyšlo mi to tak jak jsem si to představovala :)

      Vymazat
  4. ta rtěnka je krásná! mám ráda rtěnky od dermacolu:)

    OdpovědětVymazat
  5. aaa máme skoro stejnou džísku :P jinak jsi strašně krásná :O

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně taková bundička by se mi hodila:D A odstín rtěnky je perfektní!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)