sobota 5. ledna 2013

The most beautiful dresses.

Ahoj všem, tak dneska jen takový krátký článek, šaty pro inspiraci značky RARE a ELISE RYAN, probíhají maturáky, někdo půjde do tanečních..Musím říct že tyhle se mi děsně moc líbí, nikde jsem nikdy krásnější neviděla!!




Jaké se vám líbí nejvíc? Já bych brala všechny! Hlavně ty 2,5 a úplně poslední. Odkaz na ně tady

7 komentářů:

  1. ty 2,3,a poslední se mi líbí nejvíc:)

    OdpovědětVymazat
  2. všechny jsou krásné:) ale nejvíc se mi líbí 3,4,7:)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu, všechny jsou krásné, ale já bych si 100% vybrala buď ty červené, nebo ty poslední! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Áno, já jsem si tam nedávno koupila naprosto úžasný náhrdeník za stovku, viz. poslední look:) Mají tam teď zajímavé slevy:)
    mě se nejvíce líbí ty bíle (poslední v první řadě) a ty červené. Ale neodmítla bych ani ty ostatní!:) Děkuju za komentář, moc se mi na tvém blogu líbí, jsem nový čtenář!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)