úterý 8. ledna 2013

Moje inspirace - Anna Edwin

Ahojky! O tomhle jsem už chtěla psát dřív, ale nakonec jsem se k tomu dostala až dneska.

Anna Edwin je 17 letá blonďatá Norka žijící v Trondheimu. Na její blog jsem přišla teprve nedávno, tak 3 měsíce zpátky, když se o ní zmiňovali ostatní na blozích.. Sleduji její blog téměř denně, každý den se tam něco dočtete, nebo se pokocháte zajímavýma fotkama.. Když jsem listovala v jejím archivu (prosinec 2010) našla jsem jí v tričku, které mám taky. Takže sem vkládám její fotky a fotky mé, jen tak pro pobavení :D.

ANNA





 JÁ


 






Znáte jí? Tahle je pro mě zatím nejnavštěvovanější blogerkou :) Máte taky nějaké oblíbené blogy? Její blog naleznete kliknutím na její jméno ;)

16 komentářů:

  1. tu blogerku mám moc ráda:) A je to vtipné že máte stejné trika:P:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty ses mnohm hezci:-) jsi nadherna!!! Jsem nova ctenarka:-) doufam ze se pripojis i ke me:-)

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. suhlasiiim, ty si ovela sympatickejsia:) ale ako blog na sledovanie je to fajn :) ja sledujem nase slovenske Msl3nik a Miss beauty addict :))

    OdpovědětVymazat
  4. No ty jsi kočka! Ty vlasy <3 Zvu tě ke mně na Giveaway :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že bys jí hravě strčila do kapsy:*

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím že jsi mnohem hezčí a sympatičtější!:)
    Já čtu taky blog norek (jakože holek s norska:D) a obě jsou úžasné!:) A jsou sestřenice, takže jsou v některých článcích spolu
    matholck.blogg.no a auroramohn.blogg.no

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to děkuju moc! :) Jo to já taky, auroru a ericu :))

      Vymazat
  7. pekné fotky, máš fakt krásne dlhé vlasy...

    OdpovědětVymazat
  8. Ty se mi líbíš mnohem víc!
    Btw. jak pečuješ o svoji hřívu? Máš krásné a kvalitní vlásky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! A to jsem prošla celkem tvrdým procesem odbarvování. Nepečuji o ně nijak zlášť. Používám fialový Pantene šampon sheer volume a přesto si párkrát do týdne dám (ale jen na konečky, ne k hlavě) masku od Elséve takovou ve žlutém obalu s červeným víčkem :). Řekla bych že všechny masky od Elséve jsou skvělé, ale teď přemýšlím o nějaké dražší značce, tak až pořídím, za čas udělám recenzi :))

      Vymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)