středa 2. ledna 2013

Povánoční nákupy 2012. (mini haul)

Nákupy ještě z prosince, nějak jsem se nedostala k tomu je dát sem na blog, teď jsem si konečně na to udělala čas. Oblečení je hlavně z výprodejů, kterých je teď všude neskutečně moc. Jinak mě už zítra čeká škola, hlavně spousta učení, a to je vlastně všechno co se týká školy.






tričko - Pimkie, halenka - H&M, tílko - Pimkie

 haha :)

Všem hezký týden! Ať těm kteří musí zítra do školy, práce, tak těm, který si tenhle týden ještě užijí doma! V.

12 komentářů:

  1. Já už jdu taky zítra do školy. Sice budu mít jen pět hodin, ale i tak je to na mě moc. Na učení jsem se přes prázdniny ani nepodívala a nejspíš to ani dneska nedoženu. :D
    Tak držím palce, ať to zítra v té škole zvládneš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Přesně! Celý prázdniny si plánuju učení, že se všechno naučím a opravím si známky do klasifikace, a dneska je poslední den, s tím že jsem se za celé prázdniny na nic nekoukla..Taky máme jen 5 hodin, tak snad to rychle uteče..

      Vymazat
  2. Taky jdu zítra do školy a nechce se mi vůbec:-D a ty nákupy se ti povedly!:) líbí se mi hlavně ten první top:) a na té poslední fotce ti to moc sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný věci ,ta růžová halenka se mi moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To černé triko je nádherné<3 , a tu světle růžovou košilku mám doma taky akorát v tmavě modré:)
    Jsem tvuj nový čtenář:)!, tak doufám že i ty budeš muj:)

    OdpovědětVymazat
  5. toto je uuuplne môj štýl oblečeniaa:)) určite budem sledovať blog!!! len tak ďalej ;)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)