úterý 1. ledna 2013

Nový rok! 2013. - Vzpomínky 2012


Ahoj všem! Tak je tu další Nový rok 2013 a s tím bych Vám chtěla popřát jen to nejlepší, nejen mým čtenářům, ale i všem ostatním!! Nevím jak vy, ale já si Silvestra užila parádně. Doufám že tenhle rok bude ten nejlepší ze všech, ve všech směrech. V každém případě bych chtěla poděkovat všem co sledují můj blog, a sem tam zanechají nějaký komentář. Je to pro mě něco jako motivace dělat další články. Děkuju!
A teď už jen pár vzpomínkových fotek nebo videí z roku 2012!..;-).









 





To jsem ještě měla jinou barvu vlasů! :-)


- S mojí láskou!

♥♥♥♥
- A tady videa 1. Jsou fotky společně s videem mého brášky a 2. Je jen takový pokus o "music video". Doporučuju pustit si v HD :-).








 

 
 A POSLEDNÍ KTERÝ NEVLASTNÍM PRO POBAVENÍ!!! :-D
 Přeju všem moc krásný rok 2013!

4 komentáře:

  1. Jedůůůš, vy jste roztomilí! :3
    A to video na konec to zabilo! :D

    OdpovědětVymazat
  2. všechno nejlepší do nového roku!
    Moc pěkné fotky i videa)))

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)