středa 9. ledna 2013

OOTD - Outfit dne 9.3.2013

Ahojky, dneska mám pro vás outfit dne, tak snad se bude líbit. :) Později se chystám vložit ještě jeden článek.





Halenka - H&M, džíny - Pimkie, tílko - Pimkie, šála - Pimkie

Zajímají vás tyhle články? Mám jich dělat víc? :)  V.

10 komentářů:

  1. Hezký outfit! To tričko je moc hezké! :)
    Mě se tyto články moc líbí! :)
    Takže jich klidně víc dělej! :)

    OdpovědětVymazat
  2. líbí se :)
    takové mám nejradši, jak články tak outfity

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě jich dělej víc mám ráda články s outfity:)!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta šála mě naprosto uchvátila.. vypadá nádherně.. :)) a navíc jsi s ní neuvěřitelně roztomiláá :))

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímají, zajímají :)) A tobě to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)