sobota 29. prosince 2012

Kosmetika wishlist.

Ahojky, tak dneska mám pro vás kosmetiku, za kterou si možná utratím mé "našetřené" penízky. Tak jako tak si z toho koupit všechno moct nebudu, ale i tak pro inspiraci ostatním! :-).

V lushi mají teď 50% slevy! Tak toho využijte :-). tady

Přeji vám hezký víkend! V.

10 komentářů:

  1. Právě na mém blogu probíhá giveaway o límeček! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné věci. Parfém by se mi taky líbil. :)

    OdpovědětVymazat
  3. nádherné věci.. něco podobného přesně sháním,.. máme stejný vkus ;):D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :-) I když ta cena, kdybych si z toho měla koupit všechno, asi bych se nedoplatila :D A děkuju!

      Vymazat
  4. Já moc kosmetiku nepoužívám, ale co si chci koupit je BB cream. Snad něco seženeš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten jsem dostala k Vánocům, od Nivei, a musím říct, že je celkem fajn :-). Jinak už mám makeup od Macu objednaný, tak se strašně moc těším až dojde. Děkuju! :))

      Vymazat
  5. Krásné věci! Brala bych vše!:) do lushe se ještě taky chystám podívat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Já také, ale nevím kdy, nejsem z Prahy :/.. Snad někdy v průběhu měsíce, to by tam ty slevy ještě mohli mít. :-)

      Vymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)