pondělí 21. ledna 2013

New in! ♥

Zdravím, je tu další new in, po těch Vánocích jsem se dala dost do slev.. Snad vás to už tady nenudí .. :) Jinak se chystám udělat recenzi na kosmetiku kterou používám, tak se máte na co těšit .. :)





Možná si teď říkáte jak jsem se mohla zbláznit a koupit si tohle. Já nevím. Poprvý co jsem to tam viděla jsem si říkala že je to strašný.. ale koukala jsem na to tak dlouho, dokud jsem změnila názor. Myslím že v létě k nějakému tílku by to mohlo bejt perfektní.


Moc jsem chtěla límečkový náhrdelník :)..


A tenhle zlatý prstýnek je naprosto boží!


Poslední dobou jsem celkem ujetá na kruhové šály.. a tahle byla ve slevě asi jen za 150,- no nekupteto :)

podprsenka - H&M, náhrdelník, prstýnek - SIX, kruhová šála - RESERVED


A přišel letáček o LUSHE :) Vždycky mi udělá radost.

Co u vás? Taky už jste skoro bez peněz po Vánocích? V.

13 komentářů:

  1. Podprsenka je kraasna. Pekne si nakupila.

    OdpovědětVymazat
  2. Podprsenka se mi taky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež sa mi veľmi páči podprsenka, a bude vyzerať skvelo na leto k tielku...a náhrdelník je tiež parádny! naozaj pekné veci..Ja som tiež už po Vianociach vyšťavená z peňazí, ale stále objednávam niečo nové :D

    OdpovědětVymazat
  4. Kruhové šály se mi taky líbí, jen jsem se ještě nedokopala k tomu si nějakou koupit. :D Dostala jsem od babičky takový hezký šátek k narozeninám a nosím ho pořád. :)
    Ta podprsenka je ulítlá, ale skvělá! :D :3 Jen se obávám, aby tě to třeba neškrábalo, protože já mám doma jedny flitrované šaty a pokaždé jsem měla doškrábané ruce. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou moc krásné, ráda je nosím :)) Jinak podprsenka - neškrábe, spíš zadrhává o oblečení, flitry naštěstí nejsou zevnitř ale z venku :))

      Vymazat
  5. Tu podprsenku dostala sestřenka od brášky na Vánoce a je tedy úžasná, naživo ještě krásnější:)
    A vyšťavená po Vánocích jsem dáávno :D Je to kruté :D

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta podprsenka je fantastická. Hrozně se mi líbí. A ten náhrdelník k tobě, myslím, moc pěkně půjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti! Měla jsem hrozné štěstí, ulovila jsem ji ve slevě :)

      Vymazat
  7. Moc hezké věci, úžasný náhrdelník a ta podprsenka se mi taky moc líbí :) Srdečně tě zvu ke mně na giveaway:*

    OdpovědětVymazat
  8. ta podprsenka se mi taky strašně líbila, ale vadí mi, že se ty flitry zachytávají za oblečení. Jinak límeček je parádní!

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlasím s Luckou nade mnou, podprsenka je skvělá pod nějaký nátělník nebo top, ale bála bych se, že bude vytahovat nitky..Ale jinak moc hezké new in ;)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)