pondělí 24. prosince 2012

Winter outfit*

Ahojky, dneska jen taková rychlovka, winter outfit :-) Líbí se vám? Jinak, jak jste si užili Vánoce? Bylo odně dárečků?? V.


10 komentářů:

  1. Wow :) to je fakt pekne, hrozne se mi libi ta sala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta nekonečná šála vypadá skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Můj taťka vaří a peče celkem dobrovolně. Žijeme sami a mě matka vařit nenaučila, tak jsme si museli nějak poradit. :)
    Taky ti přeji hezké svátky! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To můj taťka i vaří rád, ale nepekl by snad nikdy :) On moc ani na sladký není.. Děkuju Ti! :)

      Vymazat
  4. Já jsem si Vánoce užila moc :-)
    Ta bunda ma nádhernou barvu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A v kombinaci s tím ostatním úplně dokonalá :)) miluju tyrkysovou :3 A děkuju! To jsem ráda :))

      Vymazat
  5. Krásný! Hned bych ho brala! Hlavně tu kabelku<3

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)