neděle 23. prosince 2012

MY WISHLIST ♥

Tak a tady je druhý článek, co si přeji k Vánocům. Bohužel je to jen takové "co si přeji" jelikož si myslím, že se mi všechno stejně nesplní.. Ale pro inspiraci ostatním? Líbí se vám něco z toho? :-))


 1 - Kruhová šála - Mám jich doma jen pár, hlavně barevný, tak by to chtělo nějaké v neutrálních barvách :).
 2 - Kříž na dva prsty - Hrozně moc se mi líbí, k tomu není co dodat :D
 3 - Chanel tendre - Tak z týhle voňavky jsem naprosto unešená :) Mělá jsem jednou asi 5 ml odstřik a všichni okolo mi jí chválili!
 4 - Iphone apple 4s - Moc bych ho chtěla, ale nejspíš patří mezi ty dárky, které nedostanu :D Chystám se na  něj vydělat v létě.
 5 - Světlé džíny - Takhle světlé nemám v šatníku žádné :)
 6 - Svetr - Jedno jaký :D Ale měl by to být takovýhle styl :)
 7 - Tílka HOLLISTER - Taky bych moc chtěla, ale spíš to vyhrajou podobná tílka z H&M.. Za obě tyhle tílka bych tady dala zhruba litr ;))
 8 - Černá kabelka s popruhem přes rameno.. vůbec tu takové nemůžu sehnat.. Nevíte kde je koupit? :))
 9 - Mokasínky - Žádné nemám a moc se mi líbí.
10 - Náramek - Těch nikdy není dost.. a tenhle s cvočkama je boží :)
11 - Makeup Mac - Skvělý makeup! Mám doma ale dochází mi, tak bych potřebovala do zásoby :)
12 - Rtěnka Mac - Nebo jakoukoliv jinou nahou rtěnku :)
13 - Náušnice - Teď jsem takových viděla v sixu spoustu, tak tam asi hned po Vánocích zavítám :)

K Vánocům dostanu hlavně peníze, za který pak půjdu nakupovat až budou povánoční slevy! A co vy? Dostanete dárky nebo peníze? A co si za ně koupíte? :)  V.



2 komentáře:

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)