úterý 25. prosince 2012

Jaké byly Vánoce!

Ahojky všem, tak Vánoce se opravdu vydařily! Měli jsme jako každý rok kapra s bramborovým salátem a k tomu šampaňský. Dostala jsem krásné dárečky, které se hodlám Vám zítra ukázat :-). Dneska jen takové random fotky, pár ze štědrého dne, a pár nafocených na taťkovu zrcadlovku, moc mě bavilo fotit detaily, tak jen pro inspiraci :-). V.




Některé fotky jsou mázlé :/.





A tady už já se svým kůlpixem :-). Byla jsem pyšná na ty kudrlinky co se mi povedly! :-D


Hezký týden všem přeji! :-** V.


9 komentářů:

  1. Krásné fotky.. ty baňky vypadají kouzelně.. ani já tak krásné nemám :D
    jinak ti to sluší ;)) jako bílá princezna ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jsi měla hezké Vánoce. :)
    Ty kudrlinky se ti opravdu povedly, sluší ti to! :))

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi ti to pristane! :)


    Ak si nájdeš trošku času, navštív môj blog :)
    http://miadra.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. kudrlinky se vážně vyvedly, sluší ti :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)