neděle 23. prosince 2012

Předvánoční pohoda!

Ahojky! Dneska mám pro vás přichystaný rovnou dva články! :-))
Dneska jsem od rána celý den uklízela, čistila a leštila co se dalo :-D Pak jsem jela s maminou nakoupit do Tesca nějaký dobrůtky, a suroviny na bramborový salát :P Část mého dne jsem vám i nafotila :-D :-)).




Nejvíc nejlepší a nejsladší bonbóny co jsem kdy měla!! :P



Vonný olejíčky do olejolampy od YC :-)) Voní neskutečně dobře! Soft blanket je můj nejoblíbenější ;-)).



Vánoční nehtíčky :-3.



Balistiky z Lushe..(pro ty co neví něco jako pěnové bomby do koupele) Cinders balistic ideální na Vánoce, voní krásně po skořici :-))



A co by to bylo za Vánoce bez Coca coly?? :-) Ta nesmí chybět :-))


Všem přeju krásný a veselý Vánoce! A hlavně co nejvíc nejkrásnějších dárečků a splněných přání :-)). ♥ - Vaše Verunka                                                                                                        
                                                                                                                              

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)