pátek 28. prosince 2012

Mini haul - Povánoční nákupy!

Ahojky všem! Včera a dneska jsem byla na nákupech s kamarádkou, a musím říct, všude jsou neskutečný slevy! Nafotila jsem oblečení ze včerejšího nákupu, možná sem vložím i ten dnešní. Využijte slev, a jděte si nakoupit co nejdřív, než tam nic nezbyde ;-D.
Pár věcí pro inspiraci z mého nákupu:



 - earcuff! Moc jsem ho chtěla, v Clarie´s měli tenhle s mašličkou, děsně se mi líbí!



- Lak na nehty v odstínu free hugs, a řasenka.



Čepice a šála z Pimkie! Jsou úžasný, příjemný a teplý! Moc se mi líbí :-))
- Pak ještě z H&M spodní prádlo a z New Yorkeru skvělý starorůžový svetřík (nechtělo se mi fotit)

A co vy? Už jste vyrazili na nákupy? Chcete vidět i nákup z dneška? V.

8 komentářů:

  1. Na nákupy jsem se chystala až do Prahy, což je pro mě přes celou republiku, a to 4. ledna. Jenže to budu muset o týden odložit, protože moje nejlepší kamarádka má v ten den narozeniny a chce jít slavit. Takže doufám, že pak ještě nějaké slevy vychytám! Bojím se, že ne. :/
    Jinak sis udělala hezký nákup. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mi líto :/ Já právě taky chtěla do Prahy, a možná mi to i vyjde, a to dřív, Prahu zase zas tak moc daleko nemám, hodinku autobusem. Určitě vychytáš! I když je fakt, že teď se ty lidi úplně zbláznili, obchoďáky celý narvaný :/. Tak držim palce! :)

      Vymazat
  2. Skvělé nákupy!Ta čepice a šála je krásná!:)Taky musím vyrazit do slev!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Určitě vyraž co nejdřív, ty lidi kupujou jako o život :-D

      Vymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)