úterý 27. srpna 2013

Something good to eat

Dnes mám pro Vás článek, při kterém se oblizuju zatímco vkládám fotky :-D. 
Tatínek dneska slavil narozeniny, a dostal od maminky slaný dort. ( maminka je něco jako cukrářka, dělá ve volným čase marcipánový, čokoládový a slaný atypický dorty). Byl opravdu výborný, a podle fotek můžete posoudit sami, byl ještě lepší, než vypadal :-))))







Ňamyyy :-))


Hahaa, zrovna mamince přišly vizitky, tak jsem rovnou vycvakla jednu na památku :-D



Já a bráška :-))

6 komentářů:

  1. Ten dort vypadá vážně užasně:)

    OdpovědětVymazat
  2. tvoja maminka je naozaj veľmi šikovná! :) vyzerá to super :)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj,chtěla bych se zeptat jestli jsi byla ještě u kadeřnice na nějakém zesvětlení po tom co jsi přešla na blond. Máš to ted moc hezký :) ptám se protože já jsem ted taky přešla ze světle hnědé na blond a mám to takový divný,u hlavy to mám trochu až žlutý a jinak takový medově blondaty. Tak jsem se chtela zeptat jestli jsi taky musela ke kadeřnici vícekrát aby ti to chytlo takhle jak to máš ted :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, poprvý co jsem šla na blond, mi vyšlo snad úplně stejně jako tobě.. to jsem jen tak s kámoškou experimentovala odbarvovačem doma.. zhrozila jsem se,šla jsem ke kadeřnici ještě ten týden, aby mi to celý stáhla.. no měla jsem ty vlasy u hlavy a i podélně snad úplně bílý :-D ale dosáhla jsem nakonec barvy kterou jsem chtěla..pak jsem chodila na dobarvování, a pak jsem to změnila a chodila na melíry.. teď to ale nechávám odrůst :-) Ono mi to sluníčko ty moje vlasy docela dost vyšísovalo, a ještě na to používám nějaký zesvětlovací šampon a sprej, jen na odrosty, na který také plánuji recenzi :-)) Tady mám fotky před a po proměně, jak přesně mi to vyšlo tím odbarvovačem, a jaký jsem použila :-) http://www.fashionbeautycollection.blogspot.cz/2012/08/promena-z-hnede-na-blond.html

      Vymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)