pondělí 26. srpna 2013

HAIR VIDEO! ♥

Přemýšlím, že jsem se v tom blogování momentálně nějak rozjela :-D..Strašně dlouho jsem plánovala nějaké takové video, ale nebyl čas, a dneska bylo času mraky, a skvělá nálada k tomu, tak nebylo co řešit :-). 
Ze začátku jsem na jedný straně udělala vlnky zvláštně, na druhý je to lepší :-D Dělala jsem to narychlo, stejně jako obvykle, většinou to mám hotový do 10ti minut :-) A většinou si to stejně nakonec sepnu do culíku, tak je mi jedno jak to vypadá rozpuštěné, hlavně že je to krásné v culíku :-D
Tak snad se bude líbit! Dejte si to v HD, bude to mít lepší obraz :-).





A teď už všem přeji jen dobrou noc! :-*

3 komentáře:

  1. Jsi moc krásná a sympatická slečna, jen radost se na Tvé video dívat:-)!
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Hi Veronica, It would be better for you to do that video when you are straddling my with my hard bare cock inside your tight young pussy. You would slowly take me in you and sink down slowly on my member with my hands holding your buttocks.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)