středa 14. srpna 2013

OOTD + cheerleading

Hezké odpoledne všem,
prvně začnu asi tím, proč tu delší dobu nebyl žádný příspěvěk..
Byla jsem na kempu s roztleskávačkami (Blue Wings), a nebyl tam přístup k internetu, a i kdyby byl, stejně by nebyl čas přidávat příspěvky, jelikož jsme měli denně 9 hodin tvrdýho tréninku.. Což se ale taky vyplatilo, bylo tam spousta týmů z různých míst ČR, a na závěrečné soutěži jsme získali 2. místo!!





3. den byl na téma "fun day" takže se každý co nejbláznivěji oblékl.. :-)





A teď už zpátky k outfitu :-)



 Čááu :-) Haha



Hrozně se mi líbí vzor toho overalu :-)


Fuj! Tak moc špinavý, ale neměla jsem čas si je vyčistit :-D


A tady ještě ve svetříku, tyjoo, občas zafouká silný vítr, a já mám pocit, že umrznu..

overal - H&M, boty - H&M, cardigan - New Yorker, hodinky - Promod

Dneska přidám ještě pár příspěvků, aby to tu nebylo tak "mrtvý" po mé nepřítomosti.. :-D Jak jste si užili těch pár dní Vy? :-)

V.

2 komentáře:

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)