úterý 6. srpna 2013

IKEA

Hezký večer všem :-). Dneska mám pro vás pár fotek z IKEI, které jsem pořídila na základě toho, abych vám ukázala, co se mi v IKEE líbilo a taky pro sebe, abych věděla, co pro příště kdyžtak koupit. :-)



- Tyhle stojánky na fotky :-).


- Tenhle polštářek ve tvaru pusy


Tento podtácek s plameňákama!


- Tahle sedačka


Tyhle růžové misky :-).


- A taková dekorace.


MELOUUN! 
Jak jste si užili dnešní den? Máte taky vyhlídnuté něco v IKEE? :-) 
V.


6 komentářů:

  1. Ikea má tie najkrajšie dekorácie vobec :))) veľmi pekné, a najviac sa mi páčia stojany na fotky :))))

    OdpovědětVymazat
  2. Ikea je skvělá. Ty stojáky nemají chybu!:-) Každopádně bych příště k tomu přidala i ceny.:-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  3. Ten meloun bych si dala :-)


    Zvu tě do mé giveaway: http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)