neděle 1. září 2013

Last day before school. 2013

Ahojkyy, nevím jak je dneska u vás ale u nás je úplně skvělý počasí, který nám přinejmenším ten poslední den před školou alespoň malinko zvedne náladu :-) ( dobře,  asi ne všem, ale mě rozhodně). Ty 2 měsíce utekli neskutečným způsobem, říkám si teď, že mi to příjde spíš jako prodloužený víkend. :-D Ale co se dá dělat, prázdniny budou i příští rok, a než se nadějem budou tu další. :-)) Doufám, že jste si je všichni užili naplno, já se snažila :-) Přidávám sem pár fotek z dnešního dne :-))










- Ten výraz! :-DD



Melouuun <3


Merci :-))





Fixy do školy :-D:-)


Lamour :-)) Úžasný časopis! :-))


Jak jste si užívali Vy prázdniny? :-)) Budu se těšit na vaše odpovědi  :-) V.

2 komentáře:

  1. super fotky, dala by som si Merci :))
    a leto bolo pre mňa príliš krátke :(
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem! :-)) Pro mě též.. ráda bych ti Merci nabídla :-D :-))

      Vymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)