čtvrtek 29. srpna 2013

New in

Ahooj :-)
Dneska je fakt krásně, sluníčko svítí a já plánuji opalovačku. Taky máte hned lepší náladu, když je lepší počasí? :-) Slíbila jsem, že vám vyfotím co jsem si včera koupila. Je toho sice málo, ale zato si myslím, že jsou to parádní kousky! :-)








"Legínové kalhoty" se zipama po stranách z H&M. Asi budete koukat, ale mám je z dětského oddělení. A to by možná byly lepší ještě o číslo menší, ale bohužel neměli..Vypadají skvěle!A byly za pouhých 299,-! :-) Přesně takové jsem viděla v různých obchodech, ale vždycky mi vadil materiál, a neseděly mi.. Tyhle jsou super, doporučuji!




Úžasné tílko z Pimkie :-) Nemám celou fotku, jelikož celé se nedalo nafotit.. Je to obyčejné tílko dole s krajkou, skvělé na vrstvení :-) Mám z něj ohromnou radost. V New Yorkeru mají skoro ty samé, ještě s krajkou v dekoltu.. Ale tyhle mi přišly z lepšího materiálu a celkově se mi líbily víc :-) Stálo 259,-




A konečně jsem našla obyčejné, větší perličky v C&A. Vím, že je mají i třeba v Claires, Ale já chtěla jenom jeden pár, to mi stačí :-) 109,-







Přeji krásný slunečný den všem! :-) V.

2 komentáře:

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)