pátek 23. srpna 2013

NEW IN

 Hezký večer všem!

Dneska mám pro vás takový menší haul, dlouho tu nebyl žádný příspěvek - moje nabíječka na notebook přestala spolupracovat, takže jsem si musela zaject pro novou.. Neřešila jsem to ale hned, neměla jsem čas, a tak jsem si pro ní zajela až dneska, konečně :-D






Krásný náhrdelník z Claires :-)


Hřeben a štětce také z Claires - Ty jsem koupila ve slevě, hřeben 130,- a štětce také 130,- :-)


Úúžasná voňavka od Gucci, maminka mi jí objednala z internetu, jelikož mi už došla.. koupila mi jí jenom tak, strašně mi tím potěšila! :-) U ceny si nejsem jistá, myslím že se pohybuje kolem 1000,- 


Úplně obyč. mikča, která se hodí snad ke všemu, to jsem potřebovala! Z C&A za 299,-





A konečně nová nabíječka :-D 


Balerínky, které jsem koupila v nějakém neznačkovém obchůdku :-) Stály něco kolem 200,-


Líbí se Vám něco z mého nákupu? :-) Mějte krásný zbytek večera ♥ V.

6 komentářů:

  1. všetko sa mi páči! :)))) najviac asi náhrdelník! ten som obdivovala už na úvodnej fotke :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem Verunka! je to veľmi milé od teba :-))

      Vymazat
    2. jeeej,ty si mi odpovedala po slovensky? :)))) zlatááá :D

      Vymazat
  2. Krásne vecičky, tiež sa mi páči náhrdelník a balerínky:)
    A ako tak sledujem, tri Veroniky sa tu zišli ! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásně věcičky, ta první fotka je luxusní :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)