úterý 14. srpna 2012

DIY! Mašle na zadní části trička. - Oživení starého trička

Ahoj! Dnes mám pro vás DIY tička s mašlemi na zádech, jelikož jsem se nechala inspirovat na youtube a moc se mi to líbí! Co si myslíte vy?


1. Začínáme

Co všechno si připravit:
  • Nějaké staré tričko
  • Lepidlo na textil
  • Nůžky
  • Kartonovou podložku
  • Skalpel (nebo jak se tomu říká)


A můžeme začít kouzlit..!


2. Ustříhneme si tak 5 cm textilu z dolní části trička, který budeme potřebovat na doladění mašliček.




3.  Nasadíme tričko na kartonovou krabici tak, aby bylo pevně natáhlé, a dalo se tak to něj později řezat.



4. Uděláme 4 pruhy, nebo i víc, podle toho, kolik chcete mít mašliček..



Bude to vypadat nějak takhle :




5. Nastřiháme si proužky z odstřiženého textilu z bodu 2.



6. A můžeme začít slepovat mašličky.








HOTOVO! Co nám zbývá? Radovat se z oživení trička, ve kterém budete nepřehlédnutelní :-)

Fotku jak vypadá na mě, přidám později, čas mě trošku omezuje..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)