středa 25. dubna 2012

SLEVY v SIXu !!

Ahoj!
Dneska tu mám pro vás článek na pár drobností od SIXu .. Byly slevy (možná u vás ještě jsou!), a  spousta pěkných kousků. Já jsem toho bohužel neulovila moc, už pomalu nebylo z čeho vybírat :-D Ale stejně.. náušnice za 30,- Kč.. No nekupte to..
A navíc mi udělali radost, jak to hezky zabalili :-)! Tak snad se vám bude líbit, V.


5 komentářů:

  1. Je to riadne pekne zabalene :) ten obal nevyhadzuj! :)) A pacia sa mi tie nausnice biele s tymi kviatkami a stymi miny nausnickami :) Ahooj ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ten obal mám schovaný! :) A ty náušnice jsou skvělé, hodí se snad ke všemu :)♥

      Vymazat
  2. Včera jsem tam byla a žádné slevy tam nebyly, škoda ://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak možná už u vás byly :) A jestli ne tak určitě budou.. Třeba až příjde nová kolekce :)

      Vymazat
  3. Ty prostřední jsou fajnový :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)