úterý 14. února 2012

VALENTÝN, TANEČNÍ aneb, co jsem dělala a co mě ještě čeká.

Tak dnešek se moc nevydařil. Už kvůli tomu, že jsem onemocněla, a tak jsem musela zůstat doma. Mám děsnou rýmu kterou nikomu nepřeju..k tomu všemu pár nevolností.. No přejdeme k tomu, co jsem dneska dělala.



Po dlouhé době jsem si koupila pár časáků, vyzkoušela červený lak a dostala pár sladkostí.


 Třídila si stíny z důvodu zanedbání :D


 Četla jsem si vtipy, abych měla lepší náladu :)


 Hned jak jsem vyštrachala tyhle boty, musela jsem si vzpomenout, že dneska je poslední taneční před prázdninama, navíc na Valentýna a já na něj z 99,9 % budu chybět :(


A učila jsem se do školy jelikož je toho teďka víc najednou .. :/



Co jste dělali Vy? Jak jste si užili Valentýna nebo kam se ještě chystáte? Já osobně moc Valentýna neslavím, a co Vy?     V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)